מחשש שמצבו יורע בבג"ץ? נתניהו ביטל את הצהרתו התקשורתית

    איתי גדסי No Comments on מחשש שמצבו יורע בבג"ץ? נתניהו ביטל את הצהרתו התקשורתית

    דקות לאחר שפירסם כי ייתן הצהרה מיוחדת לתקשורת, דובר ראש הממשלה הודיע על ביטולה. הערכות הם כי נתניהו רצה לבקש חסינות ולדבר כנגד הדיון בבג"ץ מחר, אך סביבתו הזהירה אותו כי הדברים עלולים להרע את מצבו בבג"ץ. הערב הפגנת ימין גדולה כנגד הדיון בבג"ץ תחת הכותרת "רק העם יחליט"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעה לתקשורת בה הודיעה, כי הערב (שני) בשעה 20:00 הוא ייתן הצהרה לתקשורת במלון "אוריינט" בירושלים. אך לאחר דקות דוברו של ראש הממשלה הודיע כי ההצהרה בוטלה. נתניהו לא סיפר על תוכן ההצהרה, אך הערכות הם כי מדובר על בקשת חסינות מהכנסת כפי שמזכה אותו החוק, ונותן לו הגנה מתככים משפטיים כנגדו.

    מה שמוזר בכל ההליך, אמש בכנס הליכוד הצהיר נתניהו כי הוא יפרסם את החלטתו בעניין החסינות בעוד יומיים (רביעי) לפני הזמן שפג תוקפו לבקש חסינות. נתניהו אמר כי "חסינות היא אבן יסוד בדמוקרטיה".

    הפרשן עמית סגל טוען, כי ייתכן ולקראת הדיון מחר בבג"ץ בנושא האם נתניהו יכול להקים ממשלה תחת כתבי אישום (למרות שחוק יסוד קובע בבירור שאפשר עד להרשעה מוחלטת) סביבתו של נתניהו הבהירו לו כי הצהרה שכזאת יכולה רק להרע את מצבו בדיון בבג"ץ.

    בתוך כך, הערב הימין יקיים הפגנה כנגד הדיון בבג"ץ מחר, ברחבת "הבימה" בתל-אביב. בכנס צפויים לקחת חלק עשרות אלפי מפגינים מכל הארץ. עשרות ארגוני ימין עומדים מאחורי ההפגנה תחת הכותרת "רק העם יחליט. עוצרים את שלטון המשפטנים".



    0 תגובות